JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport) Av de 44 ryttare som startar i fredagskvällens 1,50-kval är sju svenskar redan klara för start i söndagens världscup på 1,60-höjder.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Nu avgörs den sista deltävlingen i världscupens västeuropeiska liga. Elva ryttare är redan klara för finalen – nu ska de sista sju...
Hästnyheter
På söndagen inleddes kampen om viktiga världscuppoäng när Longines FEI Jumping World Cup 2024/2025 drog igång. Tre svenska ryttare var...
Hästnyheter
18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Hästnyheter
Douglas Lindelöw och Henrik von Eckermann har valt hästar inför dagens världscup – det blir Cheldon respektive Fancy Me. Douglas startar...
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Det finns en fälttävlansryttare som har mycket kunskap kring importer från Irland och nätverk där, jag hade bett henne om hjälp isåfall.
Hippocampus
22 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder den nästan bara till att göra gulliga och roliga bilder på mina hundar! 😁
mysboll
47 minuter sedan
Födda -21
Avel Alva vill gärna att Kaj ska bli hopphäst 😁 Så idag har dom skuttat lite på ängen
miumiu
53 minuter sedan
Svar: 893
Visningar: 110 236
Avel