AssoSarastro

Trådstartare
vår lille katt har idag på morgonen kräkts ca 14 ggr och är allmännt hängig. Nyss ylade han

han ligger i sitt skåp och vi fick nyss i honom lite vatten.

vi har ringt jourvet och de vill att vi ska komma in, så nu försöker vi få tag i skjuts för vi har igen bil :cry: :cry: :cry: :cry:
 
Har ni fått tag på skjuts???

Vart bor du?

Om du bor i närheten kan jag köra dig!!!!!!!!
Skicka pm! Om du inte har åkt redan förstås. Hoppas i så fall att det går bra för er!
 
vi fick just tag i skjuts.. den är här om 30 min
tack iaf!

vi är så oroliga.. han sover i sitt skåp nu... ska förbereda transportburen... :cry:
 
Trösta den lille!

Åhh, lider med er och katten! Hoppas han blir bra igen, skriv så fort du kommer hem! Jag håller tummar och tår här hemma för er!
 
:cry: :cry:
Hur gammal är han?
Min ena katt blev osså sjuk då jag nyss hade tagit hem honom som kattunge. Spydde och allmänt hängig som din. :crazy:
Åkte in till vet och han fick en vätskespruta tror jag det var :confused: Sedan blev han iaf bra.

Håller tummarna för din. :)
 
Han är 2 år 7månader och 19 dagar

Han var tvugen att stanna hos veterinären, de gav honom dropp och skulle röntga (tror jag.. minns inte så bra för jag var så orolig)

så nu går vi och väntar på att de inte ska ringa (för det skulle de bara om det blev värre) och så kan vi ringa dem i morgon mellan 11-12...

Jag vill ha hem honom nu :cry:

http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge.jpg
 
Ska de röntga så misstänker de kanske att han fått i sig nåt främmande föremål...

Stackars dig, hoppas det går bra! Du kan väl skriva här i morgon när du vet hur det har gått.

Katter är ruskigt sega, oroa dig inte för mycket. Du har ju gjort helt rätt som åkte in med honom.

mandalaki
 
:( Tråkigt! Men bra att ni åkte in med lillen! Håller tummar och tår, och min lilla kisse håller alla tassarna för din älskling!!!!

Kram!
 
tack för allas omtanke!

vi är så oroliga, stackars lille-katten :cry:

han var så ynklig när de stack honom i benet (rakde först) för att sätta droppet. Hon fick sticka 2 ggr för 1:a blev inte bra och han jamade bara lesset och tryckte sitt ansikte mot husse... våra lilla ängel :cry:
 
han måste stanna kvar längre hos vet. De vet inte vad kräkningarna beror på.

han har fått lite kokt fisk

vi ska ringa igen i morgon
:cry:
 
han är hemma nu, vi kom nyss hem.
Han blev så glad när vi kom :love:

de visste inte varför han blivit sjuk men han ska få antibiotika i 10 dagar och ett specialfoder för magens skull... Men han är inte alls intresserad av den maten, utan letar efter den vanliga...

men han är hemma och han lekte lite med en boll nyss :love:

(tur att han är försäkrad :crazy:)
 
är han duktig eller? i morse när han skulle få sin medicin så tog han den direkt ur handen, mums! :love:

Han är den mest lätthanterliga katt jag vet :love:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 752
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 137
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Viva
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp