Sjuka associationer...

Cambiaso

Trådstartare
Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan artikel kan ge de mest sjuka sammanhang. Ikväll var det så banalt som två trådar efter varandra som tillsammans blev en smula lustigt. Min sjuka hjärna börjar direkt tänka på styckmord... :crazy:

dddd.webp

Känner väl igen det där! :D Som när det i facebookgruppen för min ridklubb låg ett inlägg om att några sjuka hästar hade flyttats till sjukstallet en bit bort, precis under ett inlägg där någon frågade när de beställda köttfärslådorna skulle levereras.... :angel::laugh:

Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan artikel kan ge de mest sjuka sammanhang. Ikväll var det så banalt som två trådar efter varandra som tillsammans blev en smula lustigt. Min sjuka hjärna börjar direkt tänka på styckmord... :crazy:

Visa bifogad fil 16190
Min hjärna tänkte att man skulle hantera personen med vanföreställningar genom att stoppa hen i en resväska. Levande.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 193
Senast: qitis
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 595
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 703
Senast: Pratsch
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 397
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka