JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Sjungande präst
Helt underbart!! Det är en av de vackraste låtarna som finns och vilken fin version han fick till.
*rörd*
Helt fantastiskt! Och jag älskar hans glimt i ögonen!
A
DEt är så en präst ska vara---- lite full i fasen, lite käck å lite humor... sånt går hem hos mig
anar att han gjorde detta utan att någon visste det
/s
Vilken fantastisk präst
Det är så bra så det liknar ingenting.
Att gifta sig efter att ha sett det där måste väl nästan bli en besvikelse
Tror var och varannan delar den på fb nu
Otroligt bra!
Haha, ja
Men ändå
Utrustning
Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Övr. Barn
Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt.
Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Kultur
Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Dressyr
Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi fastnade i regnhaglet på vår promenad. Extremt missnöjd vavva som tvingades skita i ovädret - naken dessutom, jag som tänkte att vi...
geting
Alldeles nyss
Svar: 1 377
Visningar: 84 123
Hund
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Bella är definitivt fulsöt och unik. Hon ser ut som en riktig byracka som är så oproportionerlig att det ser ut som om man har tagit fem...
Lyan
2 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 164
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Finns en del som inte kan valla, typ min Floki, för att han är rädd för fåren och beter sig illa mot dom, men som fungerar i andra...
Tonto
36 minuter sedan
Svar: 342
Visningar: 35 509
Hund