Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I gnestatrakten har du Bockens Kämpar och mig... Jag har funderat på att försöka dra igång träningar i sörmland men vi får se hur det går med tanke på bebis. Men du kan väl ta kontakt med mig via PM så kan vi prata vidare.
Jodå, jag skall allt me till SM i år. Se om man kan bli bättre än 8:a *s* Fast de ä väl ingen jättestor risk
Jätteroligt att de ä på väg en "miniriddare" hos dig! Man får skicka ett grattis i förväg!
Om Nalle skall lägga av? tja, det har han nämt ett par gånger... Fast jag undrar un der verkligen blir i år... Han har i alla fall varit me på alla träningarna vi har haft...
Hej!
Vet du möjligtvis vilken förening man skall kontakta om man bor i Växjö-Småland? Skånska björnen kanske? Eller finns det någon närmare?
Om man vill rida tornerspel, finns det något krav på hästens storlek? Läste att på SM måste hästen vara 148 cm minst, men i andra sammanhang?
De flesta föreningarna följer de regler som används på "SM" där minimåttet är 148 cm. Sen är det inte spikat att det måste vara minst den höjden hos alla föreningarna, men jag tror att de flesta ser helst att man uppfyller "SM kraven".
Nej, men vi är ett antal folk här i Örebrokrokarna som är väldigt intresserade, så det borde gå att skrapa ihop en intressegrupp om inte annat
PM:a om du är intresserad!
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...