Skadan värre än befarat för Lina

Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Uch vilken hemsk olycka :cry: jag hörde på radion idag att hon hade dött men de framgår ju inte utav annonsen :confused:
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Är inte det den 19-åriga fälttävlansryttaren i Bollnäs ni tänker på? :confused::cry:
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Mallotten: Det är inte hon som har dött utan en annan stackars ung tjej uppe i Bollnäs - :cry: så hemskt med 2 så allvarliga olyckor på så kort tid!
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Det som ni har hört på radion gäller en annan olycka som skedde igår i bollnäs.

Där avled en 19-årig tjej efter att hästen föll vid ett hinder i terrängen i **-ig fälttävlan.

Mer finns att läsa på ridsport.se


/ Darknesss
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Usch va hemskt! Spec hon som dog .. min kompis o hennes storasysyter va där o tävla när det hände ...:cry:
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Jag var i Falsterbo och såg olyckan när det hände och det såg inget vidare trevligt ut. Hoppas att hon blir helt återställd för hon är ju bara 17 år. Hur gick det med hästen egentligen för han/hon landade ju på huvudet och nacken, måste nog också ha ont.
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Ja det är hemskt! jag var precis där och såg när hon fick hästen över sig... otäckt var det!
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Ja såg också när hon åkte av, såg jätte hemskt ut:(
 
Sv: Skadan värre än befarat för Lina

Hästen har en lindrig skada på senan, och blir återställd.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ystads Allehanda) – Det var inte så här jag ville bli känd...Det har gått en vecka sedan Lina Persson, 17, ramlade av och fick hästen...
Svar
13
· Visningar
4 196
Senast: Ninni1981
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ystads Allehanda) Falsterbo Hunting fick ett otrevligt slut för 17-åriga ryttaren Lina Persson. Hennes häst snavade, och ramlade i...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (YA) Det är exakt ett halvår sedan Lina Persson föll av hästen i Falsterbo Horse Show och slog halvt i hjäl sig.I dag gör hon comeback...
Svar
0
· Visningar
1 093
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Sveriges Radio) Ryttaren Lina Persson, som föll av sin häst på Falsterbo horseshow i onsdags, bröt en kota i nacken och blev även...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: MissCrazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp