Skäcktråden!

Sv: Skäcktråden!

jag hann inte med honom så som han förtjänade. nu har han ett jättebra nytt hem inte långt ifrån mig :-)

men en så fin och trevlig ponny som han hittar man bara en gång i livet!
 
Sv: Skäcktråden!

Okej, min är storhäst men en liten sådan, ca 155 så hon ser ut som en ponny ;)
 
Sv: Skäcktråden!

En fd ridskolehäst. Är nu såld men står fortfarande kvar där. Hann rida han en gång innan han såldes. Vet inte om ni kan se det men det ser ut som om han har ett hjärta i pannan! :) Gulligt tycker jag!;)


Silver
mm4ylw.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

Några fler bilder att dela med mig av. Några bilder från debuten i terrängen för både ryttare och häst. Kanske inte så snyggt och rätt jämt, men sjukt roligt hade vi och det var målet! Bryta av banhoppningens strikta krav och ''samlade'' tempo och bara leka och busa och ha KUL :D

32727424.jpg


32727423.jpg


32727432.jpg


32727427.jpg
 
Sv: Skäcktråden!

Varför kan inte min bebis ha sån fin man ? :(


Slänger in ett par bilder igen på vår sötis:
0031.jpg


002.jpg


011.jpg


004.jpg
[/QUOTE]
 
Sv: Skäcktråden!

Han är en liten "oäkting"! Men en lyckad sådan, enligt mig, med fantastiskt temprament och fin modell. Ridponnymamma (fullblod/welsh) och ej godkänd pappa. Han är 5 månader idag, men är ca fyra månader på bilderna.
 
Sv: Skäcktråden!

Min Chili då som är född hos mig, nu 10 år. Detta är väl de bilderna jag har på datorn:)

chilijakten.jpg


Emmahstnov-08531.jpg


Chilismugg001.jpg


Tyvärr har hon stora problem med sin hud, så vi kommer liksom alrig någonstans... Nu har hon stått i 2 månader och jag ska så sakteliga sätta igång henne nu i dagarna. Men hon är en riktigt rolig häst med stor personlighet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 886
Senast: Solstig
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
727
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 130
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 723
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp