Skärmen blev konstig ? :O

S

Seha

jag satt och spela spel på datan då hela skärmen blev typ "större" allting blev inzoomat, och jag har verkligen provat allt på kontrollpanalen och skrivbordet för att återställa, men det går inte :S, vad ska jag göra? :/
 
Sv: Skärmen blev konstig ? :O

Ändrat skärmupplösning?

(Högerklicka på skrivbordet, egenskaper och sen ändra storleken under skärmupplösning)
 
Sv: Skärmen blev konstig ? :O

vad spelade du för spel? Vanligt spel och inte webbspel va en webbläsare?
Och i så fall vilken webbläsare? TÄnkte om du lyckats ändra inzomningen i webbläsaren. Gjorde jag senast idag nämligen, men det löste jag snabbt genom att fråga sambon vilken knapp jag nu tryckt på *s*.
 

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
957
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 013
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 272
Senast: Klara
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 951
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp