Skaffa barn som särbo

2010

Trådstartare
Har någon här gjort det? Hur långt har det varit mellan era boenden? Hur har det fungerat?

Sv: Skaffa barn som särbo

Jag har inte gjort det, men har vänner som var särbo, då han bodde kvar på föräldragården och hon hade lägenhet. De fick barn under den perioden. De hade ca en mil mellan sig, och det fungerade nog bra, för hon flyttade dit när ett gammalt hus på gården var renoverat (ville nog inte bo hos svärmor...), grabben var då ca 10 år, han är runt 25 nu),och de har fått ett barn till som nu är 17 år.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 034
Senast: tomte
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 307
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 034
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?