Skaffa en katt till

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Isidor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 404
I

Isidor

jag har 3 st kastrerade katter 2 av dom blev kastrerade vid 1 år den tredje vid 7 månader. nu funderar jag på att skaffa en honkatt. Vad tror ni kommer det att gå eller blir killarna förbannade ?

Sv: Skaffa en katt till

Det går inte att säga. Du för testa läget helt enkelt. Alla är olika. Är det honor eller hanar du har nu?

Sv: Skaffa en katt till

Beror på, jag hade två när jag skaffade den tredje (nähä ;) ) som var en tjej, den stora katten reagerade som han alltid gör med kattungar, hon ska veta sin plats och inte sticka upp -det är benhårda regler som hålls.. ja så länge det dröjer tills att kattungen inser att stora katten varken mördas eller slår ned utan bara grymtar surt och viftar med näven.
Yngsta hanen jag hade blev :love: även fast han la av en trippelfräs det första han gjorde när han såg henne.
För honom tog det en grisblink innan han fick moderskänslor och anser att Cleo är hans bebis, stora katten varken leker eller tvättar henne, han struntar totalt i henne för det mesta, hon bor här och fjantar runt men det rör inte mig för min mat är min mat och min sovplats är orörd -verkar han tänka.

Jag tror att det kommer gå bra, det blir kanske lite sura miner en period men jag har än inte träffat en katt som klår upp en kattunge.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 094
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Blandraser och renraser
  • FÅRtråden