Skaffa hund/bor trångt?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Katarina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 410
Sv: Skaffa hund/bor trångt?

Som de andra sagt är det inte inne hunden ska motioneras så att bo trångt är inget problem för hunden.
Jag flyttar om några veckor till en etta på 36 kvadrat, kommer ha min cocker med på heltid och min rottis på halvtid ungefär, lite mer. Tror inte det kommer vara några problem sålänge de motioneras och aktiveras mkt ute, de får ändå inte fara runt inomhus.

Jag bor i en etta på 40 kvadrat eller 39 kanske det är. Har en blandras rottweiler/dobermann på 2 år. Det är inga problem för henne. Hon får tillräckligt med motion och aktivering ute.

Jag bor med mina två schäferhundar och sambon på 48 kvm utan problem. Hundarna motioneras ute och tar det lugnt inne. Många kommentarer har man dock fått om att hundar ska bo på landet osv. suck

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 484
Senast: Capybara
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 247
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31