skaftvidd och höjd

O

oasen

Jag ska nu sälja mina läderridstövlar av märket Soubirac, och jag vet inte riktigt vilken höjd och vidd det är på dem, vars på ridstöveln mäter man det? Nån som kan visa en bild med "riktningslinjer"?

Tack på förhand.
Emma
 
Ska man mäta runt skaftet där det är som bredast? Och ska man börja mäta längden ända ner från golvet och upp?
(på insidan eller utsidan, eller bakifrån?)
 
På hjemmesidene til Cavallo kan du faktisk se video av hvordan du måler støvler. Dette gjelder Cavallostøvler, men det er nok samme måte som for alle andre støvler også..

Gå inn på f.eks. english -> Riding boots -> Video download
 
Tack! Det var en bra film. Nu är det bara att sätta igång och mäta.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 929
Senast: nexxa
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 417
Senast: verser
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 725
Senast: gulakatten
·
Hundavel & Ras En vän till mej, visade mej bilder på flerfärgade pudlar för ett tag sedan. Givetvis blev jag nyfiken.... Är dessa "godkända"? går dom...
2
Svar
36
· Visningar
3 519
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp