Skagafjord Gold

kopur

Trådstartare
Är det någon som känner till den sadeln? Jag har blivit erbjuden en sådan, men har inte sett den ännu. Har inte heller hittat någon hemsida med den heller...

De er lange... De varierer veldig; noen er for smale mellom bossorna, andre har OK bredde mellom bossorna. Tror de är gode att rida i. Här skal det finnes bilder av en begagnad skagafjord, och jag tror Lillhästen i Stav har en begagnad óg...

TACK för tipsen! Nu har jag både bild och beskrivning! Finns någon svensk återförsäljare av dessa sadlar?

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
591
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur