Skagafjord Gold

kopur

Trådstartare
Är det någon som känner till den sadeln? Jag har blivit erbjuden en sådan, men har inte sett den ännu. Har inte heller hittat någon hemsida med den heller...
 
De er lange... De varierer veldig; noen er for smale mellom bossorna, andre har OK bredde mellom bossorna. Tror de är gode att rida i. Här skal det finnes bilder av en begagnad skagafjord, och jag tror Lillhästen i Stav har en begagnad óg...
 
TACK för tipsen! Nu har jag både bild och beskrivning! Finns någon svensk återförsäljare av dessa sadlar?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras står i valet mellan Jaktgolden eller jaktlabrador, jag kommer inte behöva en världsmästare och sikta att komma högst i tävlingar, vill...
Svar
8
· Visningar
758
Senast: Lickety
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
960
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
868
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 555
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp