Kilauea

Trådstartare
Vad är det för sorts skalbagge som börjar flyga när det blir skymning. Den brummar som sjutton när den flyger, är grå, 2-3 cm stor när den sitter.
Försvinner tydligen efter ett par veckor.

Ska ta mod till mig och försöka fånga nån imorgon för att ta ett kort.

Sv: Skalbagge

Ollonborren är bara igång 3-5 veckor står det. Det kan nog stämma, enligt grannen så kommer de en period så här i början på sommaren för att sen försvinna igen.
De känns inte liiika läskiga nu när man vet vad det är, även om jag inte tycker om när de kommer nära.
Katten tycker de är goda dock :crazy:.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 707
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 588
Senast: Otherside
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka