Skåningar/Helsingborgare!

Maverick

Trådstartare
Någon i närheten av Helsingborg som är sugen på att hitta på något någon dag, fika, ta en öl eller promenera i blåsten?:)
Är nybliven skåning, flyttade till Helsingborg för ca 5-6 veckor sen, och även om man träffar nytt folk som student så skulle det vara kul att träffa lite andra människor också!

Eller om någon är sugen på en buketräff för Skåne-regionen?:)

Sv: Skåningar/Helsingborgare!

Tror det finns många i helsingborgsregionen här på buke. Jag träffade min bästa kompis genom buke för många år sedan.

Jag jobbar i helsingborg men jobbar lite olika tider :) Men det hade varit trevligt någon dag! Vad läser du för något?

Jaså vad kul!

Ja det hade varit roligt, jag pluggar ju och just nu har vi inte så mycket schemalagd tid så jag är "ledig" nästan hela dagarna:p Jag pluggar kommunikation (kandidatprogram i Strategisk Kommunikation) :)

Jag bor en bit utanför Helsingborg! Och tar mer än gärna en öl! :D
Dock jobbar jag helweirda tider (inget fast schema!), så helger funkar bäst för mig!

Yey! Som sagt, mig spelar det ingen roll för jag är "ledig" mest hela tiden:D

Kan vi inte ses någon helg då? Myzan87 också?:)

Nice!:D Jag bor också rätt centralt. Vad gör du om dagarna? Jobbar? Pluggar?

Kan vi inte försöka bestämma en dag när vi kan ses allihopa, om det är möjligt?:) Helg eller i veckan? När passar det er?

Både jobbar och pluggar men är rätt så flexibel med tider. Enda är att jag behöver ta lite hänsyn till är valpen... :) Bara säga en tid och dag så löser jag det :)

Söker för övrigt lite sällskap till promenad/PW i typ Pålsjö om någon är sugen? :)

Oh, har du valp? Vad för någon sort?:laugh:

Vill också gärna ha promenadsällskap, eller helst någon att jogga lite med, men jag bor på söder, vid campus typ..

Jag började plugga på campus och kommer göra det i ca 1 år. Har ganska mycket fritid så jag är på det mesta ;D

Jag! Flyttade hit för 4 år sedan. Bor på tågaborg och träffas gärna en sväng om vi blir några stycken. :D

Varannan helg passar mig bra annars jobbar jag nästan alltid. :)

Aha, kul! Då tycker jag vi ska hitta på något någon dag:)

Mysboll: Kul! Verkar som vi ändå är några stycken:)

Ska vi försöka dra ihop något nästa helg? Hur ser det ut för er? Vi kan ju bara träffas och käka, och/eller ta en öl/ett glas vin/vatten/annat drickbart, eller fika bara?

Vad säger ni?

Hej på er allihopa!

Får man vara med och leka tro? :angel:
Bor också i Helsingborg (born and bread;)), hade varit superkul att träffa en del nytt folk :D

Jag jobbar iofs alla helger hela oktober men brukar kunna hitta på någonting på dagen. Eller om man tar en söndag, då är jag lite mer ledig :)

Hej!

Absolut! Ju fler som vill leka desto roligare:idea: Som inbiten Hbg-are så vet du alla bra ställen och vad man kan hitta på här i stan då eller?! Kan behöva lite tips:p

Ser att jag är "ledig" (har självstudier) på måndag, någon som vill göra mig en tjänst och ta en fika ihop, så jag får lite paus från pluggandet?:)
Annars som sagt kanske vi kan få ihop en liten buketräff till nästa helg?

Nästa helg skulle nog kunna funka. Denna helgen har jag fullt upp med att laga bilen, klyva ved, lördag kväll ska vi ut någonstanns (bio/middag mer än så vet jag inte) och på söndag kväll ska jag börja jobba kl 23 i perstorp. Så på måndag är jag ledig. Vet inte hur länge för det beror på när vi slutar på natten. Måste ha minst 11timmarns nattvila :)

Jag bor typ vid Pålsjö så om du vill släpa på en liten latmask så hänger jag gärna på nån gång! :laugh:
Men perfekt! :) Jag är totalt ur form för tillfället men känner att det är dags att ta tag i det då jag förmodligen får hem en ponny snart igen :) Så är du sugen nån gång så häng på!

Oh, har du valp? Vad för någon sort?:laugh:

Vill också gärna ha promenadsällskap, eller helst någon att jogga lite med, men jag bor på söder, vid campus typ..

En cocker spaniel på drygt 4 månader (har även en gammal cocker på 9 år). Tanken är väl att det ska joggas så småningom ;) Men är för tillfället helt ur form :o;)

En cocker spaniel på drygt 4 månader (har även en gammal cocker på 9 år). Tanken är väl att det ska joggas så småningom ;) Men är för tillfället helt ur form :o;)

Åh vad roligt, cockrar (plural?) är ju härliga hundar! Behöver du hundvakt någon gång så offrar jag mig gärna:p saknar hundarna hemma..

Haha, jag har inte sprungit på ett par månader (:o) nu, så är inte heller i toppform. Men jag anmälde mig ju till GBGvarvet 2013 så det är nog bäst jag sätter igång igen snart!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 902
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 929
Senast: Liran
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 284
Senast: lizzie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 837
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka