Skapa ny Gmail som inte blir "överordnad"

EmmaBovary

Trådstartare
Snälla hjälp en tekniskt efterbliven! Jag har behov av att skapa en Gmailadress att använda vid konversationer som rör ett visst projekt, men har bara erfarenhet av någon studentmail som man "fick" vid kursstart och den blev således en alternativ adress till googlekontot. Jag vill inte att den här adressen ska sammanlänkas med andra som är kopplade till kontot (det är inte ens en Gmail jag har som huvudadress där). Hur gör jag?
 
@EmmaBovary
Nu är jag kanske korkad här men är det inte bara att skapa en helt ny mejladress på ett separat Google-konto, eller är det viktigt att adressen finns på samma konto?
Jag har tre Gmail-adresser, ingen är kopplad till den andra men alla finns samlade i min app på telefonen och finns inlagda på datorn så att det enkelt går att rotera mellan dem.
 
@EmmaBovary
Nu är jag kanske korkad här men är det inte bara att skapa en helt ny mejladress på ett separat Google-konto, eller är det viktigt att adressen finns på samma konto?
Jag har tre Gmail-adresser, ingen är kopplad till den andra men alla finns samlade i min app på telefonen och finns inlagda på datorn så att det enkelt går att rotera mellan dem.

Nej, såklart så är det jag som är korkad, inte du ;) Jag lyckades skapa ett nytt konto och en Gmail-adress igår, men hur jag än gör idag så lyckas jag inte komma in på den :banghead: Det ska ju gå att gå vidare till inloggning när man kommer till sidan "skapa nytt konto", men det tar stopp där och jag kommer ingenvart. Suck.
 
Nej, såklart så är det jag som är korkad, inte du ;) Jag lyckades skapa ett nytt konto och en Gmail-adress igår, men hur jag än gör idag så lyckas jag inte komma in på den :banghead: Det ska ju gå att gå vidare till inloggning när man kommer till sidan "skapa nytt konto", men det tar stopp där och jag kommer ingenvart. Suck.
Men om du bara klickar vidare från den här sidan - kommer du ingenvart då?
https://accounts.google.com/signin/v2/identifier?hl=SV&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 282
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp