skateboard

noble art

Trådstartare
Finns det ngn skate board intresserad här? Min son, 10 år vill köpa en ny skate board, den förra köpte vi på Stadium. Men nu vill han köpa från junkyard- men det finns ju en massa märken på både bräda, truckar o jul. Vilka är bra o inte? hur ska man veta vad man ska välja?
Han vill ha en sweet

Sv: skateboard

Personalen på junkyard, kanske inte alla, men många, skejtar själva. Om jag vore du skulle jag skicka ett mail till dessa och fråga. Säg vad sonen ska ha sin bräda till + prisklass och fråga vad de rekommenderar. :)

Mitt ex åkte väldigt mycket bräda, men jag verkar ha förträngt allt när det gäller fakta kring det. Vet att man behöver olika beroende på om man bara ska åka eller om man ska hoppa osv.

Sv: skateboard

Köp ingen med pvc hjul iaf. Låt den hellre kosta lite mer

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 071
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 734
Senast: Bullen22
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
542
Senast: mysboll
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Stuterinamn
  • Chat GPT
Tillbaka