Skenande rulltrappor

Det finns en parallell service- och evakueringstunnel längs hela tunneln. Det var också där tunnelloppet gick. Så det lär inte behövas gå så mycket på spår oavsett.
Ja men inte om enda evakueringsväg är nära spåren 😉
Men det finns som vi blev upplysta om en evakuering tunnel avskilt från spåren.

Oavsett att det finns speciell evakueringstunnel och att det i detta fall inte finns någon strömskena så vill man inte ha folk gående i tunnlar med trafiken på.
 
Oavsett att det finns speciell evakueringstunnel och att det i detta fall inte finns någon strömskena så vill man inte ha folk gående i tunnlar med trafiken på.
Att du är så insatt får mig osökt att undra var du jobbar ;)
Känns som vi lär vara i samma bransch i alla fall.

Jag jobbar med planering av fordonsunderhåll för tåg.
 
Att du är så insatt får mig osökt att undra var du jobbar ;)
Känns som vi lär vara i samma bransch i alla fall.

Jag jobbar med planering av fordonsunderhåll för tåg.
På ett av de större konsultbolagen. :)
Jobbar egentligen inte primärt med spårtrafik (tro jag :confused:), men tycks nästan alltid vara inblandad i minst ett större spårprojekt, och då lär man sig en del :). Har kollegor med liknande arbetsuppgifter som du (om jag har förstått det hela rätt).
(En fråga om citybanans elförsörjning hade vi på en tipsrunda på en AW, jag hoppas att ingen svarade fel på den :o)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp