Skicka viktigt brev till Danmark

Sockerbit

Trådstartare
Jag skall skicka ett viktigt brev till Danmark, ett papper om ägarbyte som ej får komma bort. Hur och med vad ska man skicka det? Någon som brukar skicka till Danmark som har koll? Fundera även på om man ska vänta till efter jul för att minska risken att den kommer bort i all julpost. Hur gör jag? :)

Sv: Skicka viktigt brev till Danmark

Det går skicka som rekommenderat till Danmark. Då har man ju lite extra säkerhet :)

När jag skulle skicka ett låagenhetskontrakt till Danmark skickade jag rekomenderat. Fungerade fint och kom fram dagen efter.

eller kurir t.ex. DHL :) lite dyrare antagligen, men jag brukar anvanda dem for viktiga dokument (förvisso utanför Europa)

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 658
Senast: manda
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka