skickade mail försvinner i Win Live Mail??

tanten

Trådstartare
Nyss sände jag ett skapligt viktigt mail. Gick sedan till skickat mappen för att flytta det. Det fanns inte där! Det är spårlöst borta.

Samma sak hände förra veckan. ett skickat mail åker iväg men finns inte sparat någonstans hos mig.

Det kan knappast vara en inställning (?) eftersom det är bara de här två och dessutom det ena sändes till flera personer och det jag skickade nyss till bara en.

Vad händer och varför?

Sv: skickade mail försvinner i Win Live Mail??

Det kan inte ha hamnat i utkast då, kanske inte ens kommit iväg. Annars skulle jag i alla fall påstå att det nog är inställnings problem då det fungerat förut.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 404
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar... 2
Svar
30
· Visningar
6 263
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 893
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka