Sv: Skiljnad?

Man kan ju undra vad som är förbättrat med den nya, ser ju likadan ut som Jwn, verkar bara som ett försök att mjölka ännu mer pengar ur samma sak.

Miss Sixty skrev:
JW:
02090012.jpg

Skärmen ser bucklig ut...:idea:

Är det någon som vet vart man kan köpa Wellington Proffessional ridhjälmen? Och som vet vad den kostar på ett ungefär?

02090017_3.gif

Samtliga butiker som tar hem Equalitylines produkter kan du köpa den där av.
Pris vet jag inte, men skulle gissa på ca 2500 kr. Det kostar ju GR8, fast om man beställer från England kostar den 1600 :p

hmm, kanske skulle beställa från england då ;) Om man lyckas prova en i sverige först :devil:

Oooj, kostade min Gr8 2500 kr? :o :p

Trodde den var mkt billigare, men nähä okej då :D

är det inte den som man kan "lägga in saker" och skruva på??

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
659
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: MimmiNO
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 101
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈