Skillnad på Tonfisk och Tonfisk?

pippilotta

Trådstartare
Min katt älskar vanlig tonfisk som vi människor äter :d , men den som är speciellt för katter tycker hon inte om. :(
Kan jag fortsätta att ge henne den "vanliga" eller är det inte bra? Hon får den som är i vatten.
Vad är skillnaden?

Sv: Skillnad på Tonfisk och Tonfisk?

Tonfisk (eller annat fisk) är överhuvudtaget inte lämpad för annat än tillfälligt godis för katter. Ge gärna av människotonfisken om hon gillar den, men inte för ofta.

Hon får lite av den när vi äter och det blir inte så ofta, inget som jag skulle köpa särskilt till henne, men det är ju ändå bra att veta. ;)

Precis-bara som godis.
Blanda gärna in lite linfrön i tonfisken-det ger bättre mage.
Här nöjer de sig med Euroshoppers tonfisk á 4,90 burken:bow:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 496
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 282
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 082
Senast: ameo
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma