Skilsmässa

Smurfoff

Trådstartare
Mina föräldrar skilde sig 2009.. Och har bråkat konstant om vem som ska ha vad. Så min mamma blanda in advokat och det blev bodelning. Tog flera år då pappa kom med nya anklagelser och inte lämna in papper. Sluta med att mamma blir skyldig honom 6000. Mamma betala sin del till bodelningen, 34000 pappa vägrar betala sin del och han har mycket skulder. Nu kräver dem att min mamma ska betala hans del och sen kräva tillbaka pengarna från honom . Men han kommer aldrig betala tillbaka. Hur kan dem kräva att min mamma ska ta lån och betala hans del??
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 520
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 734
Senast: Ava22
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 848
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp