Skilsmässa

Smurfoff

Trådstartare
Mina föräldrar skilde sig 2009.. Och har bråkat konstant om vem som ska ha vad. Så min mamma blanda in advokat och det blev bodelning. Tog flera år då pappa kom med nya anklagelser och inte lämna in papper. Sluta med att mamma blir skyldig honom 6000. Mamma betala sin del till bodelningen, 34000 pappa vägrar betala sin del och han har mycket skulder. Nu kräver dem att min mamma ska betala hans del och sen kräva tillbaka pengarna från honom . Men han kommer aldrig betala tillbaka. Hur kan dem kräva att min mamma ska ta lån och betala hans del??

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 098
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 362
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 683
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka