• Trav
  • Trådstartare Trådstartare aaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 3 278
ja de finns! fast många är dem inte.! hos en travtränare där vi har några av våra hästar,där finns de en gråskimmel jätte söt! :love:

min svåger har haft 3 st, ett fölsto och hon lämnade 2 skimlar...Dictator och Clever Knight, fast det var inge vidare trevliga hästar :crazy:

oj va lik din häst va en som står på mitt stall, ruskigt lika va dom! :eek:

har hört att skimmel-travare ofta har orlovblod i sig, vet förresten att det finns en här på Buke som har en nästan vit travare

Onekligen menar jag herr Adielsson. Det är tråkig att han når en till armhålan... (inte för att någon annan levande kvinna lär ha en chans nu när han är KÄÄÄÄÄÄRRRRR....)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sofia Vikström var tidigare en av alla ryttare som hade fördomar mot travhästar som ridhäst. Att travhästar var hopplösa att utbilda och... 2
Svar
28
· Visningar
1 924
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En skimmel är en häst vars päls gradvis ljusnar med åren tills den blir nästan helt vit. Skimmelfärgen finns i många hästraser men är...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
Gnägg Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot. Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 943
Senast: Seabaz
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travsporten pågår året runt. Men för de travhästar som även passar för en karriär på ridbanan innebär våren att tävlingarna äntligen...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka