SKK frågor

Seabaz

Trådstartare
På min hund i hunddatan på skk så står inte jag reggad som ägare, det är bara tomt... Vad göra?

Och sedan undrar jag om resultat av ögonlysning reggas automatiskt eller hur man annars gör det för att få in resultatet där?

Sv: SKK frågor

På min hund i hunddatan på skk så står inte jag reggad som ägare, det är bara tomt... Vad göra?

Och sedan undrar jag om resultat av ögonlysning reggas automatiskt eller hur man annars gör det för att få in resultatet där?

man skickar in en hundägaranmälan till skk.
Tillsammans med vetintyg och stamtavla har jag fått ett ägarbevis att skicka in, detta intyg innehåller en kod för min hund.
Går kanske att beställa ett sånt från skk?

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
23 476
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 746
Senast: tanten
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 760
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka