Bukefalos 28 år!

SKK reg Jack Russel?

Z

Zink

snälla hjälp mig hitta vettiga uppfödare som föder upp lågställda JRT och som registrerar dem inom SKK.

Tacksam för all hjälp!
 
Sv: SKK reg Jack Russel?

Kolla in på Jack Russell klubbens hemsida.
Det bästa är ju att kontakta de kennlar du tycker är intressanta och kolla hur personkemin känns.

De flesta är faktisk väldigt bra.

Lycka till.
 
Sv: SKK reg Jack Russel?

Tyvärr registrerar de flesta jag hittat sina valpar inom JRTC, och därför bad jag om hjälp här...
 
Sv: SKK reg Jack Russel?

Via SKK-russellns (lågställd variant) rasklubb Jack Russell klubben bör du hitta det du söker: http://www.jackrussellklubben.se/ Inom JRTC följer man ju engelsk rasstandard, högställda hundar, så det är något annat...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras På avelsdata anges inavelsökningen som inavelsgrad. Därför kan det stå att en hund har en inavelsgrad på 0% , 3.25%, 0.02% osv fastän de...
Svar
11
· Visningar
1 704
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag har ju en isländsk fårhund som är lite drygt ett år gammal. Tanken med honom var ju att ha honom som det han är - gårdshund...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jag har en 8-årig hanhund av liten sällskapsras som levt med mig sen han var valp. Jag vill inte gå in på detaljer, men kort sagt så har...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 169
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp