Sköld på rumpan?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare j3nnyy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 912
J

j3nnyy

Min ponny är en tysk ridponny, kom till Sverige för ungefär ett halvår sedan. Nu när jag tittat närmare på hennes vänstra sida, lite längre ner på rumpan så har hon som en slags sköld. Jag vet inte vad det är, någon som har något tips vad det kan vara? Den känns inte om man tar på den, men jag vet inte.. tatuering?

Sv: Sköld på rumpan?

låter som om det skulle vara en stuterimärkning, vet du vilket stuteri den är född på eller så?

Sv: Sköld på rumpan?

Symbolen (märkningen) finns i passet - både på framsidan och på sidan där beskrivningen finns.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 913
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 447
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka