Skor till pållen...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare squirlett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 940
S

squirlett

Nån som har någon erfarenhet av dessa??
skor

nån vet om priset 1 479:- innefattar en, två eller fyra skor??

tacksam för alla svar....

Det är för ett par skor, alltså 2 st. Vad jag vet så ska dom vara jättebra! Funderar på att skaffa såna till min häst när jag börjar rida henne lite mer. Gå in på www.oldmacs.com så kan du läsa mer om dessa skor, sidan är på engelska men det går kanske bra ändå...

Jag rider med sådana på framfötterna, men jag funderar på att även skaffa till bakfötterna när hon har börjat bära sig lite mer bak.
Om man behöver skor på alla fyra beror ju på hovkvalitén och hur hästen belastar/sliter på hovarna.
Jag är nöjd med dem, helt klart! Fast det hade förstås varit bra om de gått att brodda... Det blir nog lite halt på ren is.

tack för alla svar..
pållan har just nu dåliga hovar så hon kan inte ha vanliga skor. därför tänkte vi på dessa tills att fötterna läkt helt.
dom är på bättringsvägen...

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
975
Senast: Shixle
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 621
Senast: valy
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka