Skostorlekar skor USA -HJÄLP !

gylle

Trådstartare
Någon som kan skostorlekarna i USA, hittar det ingenstans. Vad motsvarar 38 resp 39 i USA ladies storlekar ????
HJÄLP !!!!

Sv: Skostorlekar skor USA -HJÄLP !

runt fem tror ja, fast ja kanske har helt fel, kanske tänker åp fel mätgrejj me :P hehe, jaja lycka till iaf :)

kollar i mina converse..... Mina 39,5: or motsvaras i USA av Womans 8,5

39 borde rimligen vara 8 etc.

Det är inte samma som i England, det står i mina dojor att de är 6,5 i UK.

Du har rätt.
Skostorlekar i USA fanns med bland div omvandlingstabeller jag sparat adressen till såg jag. en bit ner på sidan *HÄR*

Super, tack så mkt för alla svar tyvärr innebar det att de skor jag ville ha naturligtvis fanns i 37 och 40, varför skall man ha en så normal skostorlek får kapa tårna en bit.

Liknande trådar

Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Jeps
·
Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
807
Kläder & Bli fin Jag har ett par högklackade skor som har en potentiell köpare, som ber om innermåtten. Lägger jag en tumstock från tå till häl så den... 2
Svar
28
· Visningar
1 319
Senast: MiaMia
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka