JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Skrällchans för Malabar Circle Ås
(ATG)
Inget i loppet att göra - eller stor succé. Malabar Circle Ås är hästen som har smugit till sig en plats i Prix d'Amerique. - För mig är han en perfekt "dark horse". Om alla "om" går in kan han faktiskt vinna loppet, säger tränaren Svante Båth.
http://www.atg.se/NyhetsServlet?view=visanyhet&valtid=413024
Moderator
Hästnyheter
(ATG)
De svensktränade hästarna föll tungt i Gran Premio Lotteria.
Ändå var det en svenskfödd häst som tog hem segern genom Malabar...
Hästnyheter
(ATG)
Stefan "Tarzan" Melander har tränat och ägt flera stjärnhästar. Av de hästar som han själv äger är V64-akutelle Improve Ås...
Hästnyheter
(ATG)
Malabar Circle Ås jagar på söndag en miljon kronor i storloppet Nationernas Pris i Milano. - Min häst har riktigt bra form och...
Hästnyheter
(ATG)
Svenskkollen inför Prix d'Amerique som avgörs den 29 januari på Vincennes i Paris...
Kattbilder #10
Övr. Katt C ser extra söt ut när det är torkad oxlunga på menyn :d
Luzzan
6 minuter sedan
Svar: 601
Visningar: 31 490
Katt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Å andra sidan så var det en i ett stall jag stod i för många år sedan, väldigt fin och trevlig tik som gick lös utan att jaga andra...
Mia_R
17 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 724
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snyggt! Är du nöjd?
*kl-ish*
Var på årliga brush-uppen för MH/MT-figgar igår. Inbokad på MH vid två tillfällen i juni.
Brie
42 minuter sedan
Svar: 1 294
Visningar: 78 212
Hund