Skritt täcken i roliga färger!

Lucta

Trådstartare
Hej! Tjejerna som är i stallet har bett mig att leta efter roliga skritt täcken, sånna som är utformade och knäpps framför sadeln. Har ännu inte hittat så många roliga färger... Nån som har tips på vart det kan finnas? Det ska vara sånna som har fleece foder och ytterfoder i rivstarkt, vattenavvisande tyg. /Anna

Sv: Skritt täcken i roliga färger!

Mias har jättefina i bävernylon tror jag att det är.

Mias ridtäckena är jättebra! De är i bävernylon och är teddyfodrade. Man kan beställa dem i vilka färgkombinationer som helst!

en fråga på det!, har mias en hemsida? isåfall., kan ni väll skriva den? :)

ååh men vilken är bäst/snyggast av mias/exklusiv?
Har exklusiv sedan tidigare :angel:

Senast ändrad:

Jag hakar på tråden och vill ha RIKTIGT roliga ridtäcken. Mönster hade varit roligt. Man vill ju synas i älgjakten :D

Jag hakar på tråden och vill ha RIKTIGT roliga ridtäcken. Mönster hade varit roligt. Man vill ju synas i älgjakten :D

Rekommenderar att du tittar på ponnyprakt.com (eller .se) där har dom massor med roloiga täcken osv.

Jag har ett ylleridtäcke från Mia's. Helt suveränt!! Välsytt, välsittande och oerhört snyggt!!! Har dock aldrig provat Exklusivs täcken, så jag kan inte jämföra. Alla mina täcken blir nu för små till, förhoppningsvis, min nya häst. SÅ jag ska sälja av dem och köpa nytt. Men ett Mia's blir det nog igen!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 945
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 718
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Min älskade medryttarhäst har flyttat :cry: och jag har funderat på att köpa mig en egen Dock finns nu inga stallplatser med tillgång... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 186
Senast: Sunny
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalister! Jag befinner mig, enligt mig, i en svår situation just nu och jag vet inte riktigt om jag ska ta höger eller...
Svar
17
· Visningar
2 879
Senast: Maoam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka