Skrittäcke till svart häst - behöver färgtips!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zeita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 583
Z

Zeita

Jag måste köpa ett nytt skrittäcke till hösten och vill gärna ha tips på färger/färgkombinationer som passar till en svart häst. Ska helst finnas i bävernylon och ej kosta mer än ca 1 000 kr.

Vilken färgkombination tycker du passar bäst?

Gärna andra färger än: svart, mörkblått, reflexgult (räknas väl inte..) då jag redan har täcken i de färgerna.

Sv: Skrittäcke till svart häst - behöver färgtips!

Jag tycker klara, starka färger är snyggt på mörka hästar:d
Min är brunsvart- Och URSNYGG i klarrött och klarblått;)
Har dock inget tips på specifikt täcke

Jag har ett rött ull skritt täcke som min svarta herre är ursnygg i. Är klar rött med guld passpoal och svart kantband.

...och själv är jag allergisk mot "knalliga" färger som rött och oreange. :) På mina svarta har jag haft brunt och grått. Brunt funkar på alla hästar enligt mig, och grått gör sig väldigt bra på svarta hästar.

Finns ett väldigt snyggt från H*rseg*ard som är mörkbrunt med guldpasspoal tex, väldigt rimligt pris.

Senast ändrad:

Rött är fint på alla mörka hästar! Fördelen med mörka hästar är att de passar i alla färger...:D

/Ponnyfantast med två mörkbruna pållar;)

Slår också ett slag för rött, väldigt snyggt!
Alternativt mörkgrönt eller beige/sand om du är mer åt det neutrala hållet.

Bixi har jättefina ländtäcken i bävernylon som är fodrade med teddy.. finns i rätt många färger tror jag?

Haha, ah, just detja. :D Äh, better safe than sorry! :p

Jag tycker att rött är extremt snyggt på svarta hästar:d! Tror även mörkgrönt /mossgrönt som någon nämnde!

Tycker absolut du ska kolla Exclusive Horsewear 's täcken, så snygga:love:! Och kanon passform! Kommer dock inte ihåg priset, med det finns på deras hemsida, googla ;).

Min vänninas möra häst är oerhört snygg i klarrött, limegrönt och neongult kanske ngt för er med?

Brunt och beige tycker jag alla hästar passar i, och svarta hästar speciellt. :)

Jag är inte särskilt förtjust i knalliga färger eftersom jag antagligen lätt skulle tröttna på dom, så jag brukar köpa mer jordnära färger.

Jag har också en svart häst, och till henne har jag skritt-täcken i färgerna svart med vit passpoal (ursnyggt), marinblått, vanlig blå, och neongult (reflex :P )

Det jag tycker hon passar bäst i är det svarta, ser mkt sportigt ut :D Men å andra sidan passar hon i dom flesta färger :)

Det läckraste jag kommer på ät "tävlingsseten" från Horse wear du kan bara välja schabrak eller skrittäcke om du vill med, men jag gillar att matcha :D Men där finns jättefina färger som ljusblått,rosa,orange och massa fler i helt underbara färger !!! :bump: kolla där! är ett måste haha.

Lycka till!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 559
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 370
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 905
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V