Skrittmaskin -göra själv!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare martina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 247
M

martina

Är det någon som har tips och ideér om hur man skulle kunne göra en egen skrittmaskin. Har kollat runt hos de olika försäljarnas hemsidor, men aj aj aj vad dyra maskinerna är. mellan 30-90.000:- exl moms. Vem har de pengarna.

Så nu vill jag ha hjälp av er kära bukefalsiter. Har ni några ideer och funderingar. :idea: :angel:

Sv: Skrittmaskin -göra själv!?

En bekant till oss köpte en begagnad skrittmaskin från ett travstall som skulle lägga ner. Mannen i familjen var hantverkare själv så han monterade ihop maskinen (var tydligen inte så svårt?)
Så det kanske är något sånt du ska leta efter, blir lite billigare om man gör det själv, men ändå får du riktiga delar!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 222
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 035
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 219
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 070
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka