Skriva tecknet "samma" i Word?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Spider84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 31 450
S

Spider84

Alltså om man skriver samma sak flera gånger i en lista med med variationer på något framför eller bakom så skriver man för hand med ett tecken. Ett vågrätt streck först, sedan två lodrätta och efter det ett vågrätt streck.
Går det att få in i Word?

Sv: Skriva tecknet "samma" i Word?

Precis en sådan. Kopierar din. Tack! :bow:

För framtida användning kan jag tala om att de lodräta tecknen får man genom att trycka Alt Gr och ><

| Tack, det har jag funderat länge över hur man får ut dom tecknen. Du råkar väl inte ha något liknande för de tyska "B" också?

ß β Är det ngt av dessa som duger? Det sista gör nog va? (var så länge sedan jag läste tyska att jag faktiskt glömt bort hur de ser ut, men jag har för mig att det var som det sista).

Dessa finns under "symboler" i word.

ß β Är det ngt av dessa som duger? Det sista gör nog va? (var så länge sedan jag läste tyska att jag faktiskt glömt bort hur de ser ut, men jag har för mig att det var som det sista).

Dessa finns under "symboler" i word.

Det första är det korrekta! alt+0223 = ß

Tack! Att de finns att hämta i Word vet jag, men det är ett jäkla meck att öppna det varje gång jag behöver det. Nu ska jag bara komma ihåg kombinationen av siffror också: ß

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
117
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
361
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 779
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår