LovingLife
Trådstartare
Jag har tokångest över en uppsats som jag tidigare skrivit tillsammans med en annan(som f.ö. stod för idé, upplägg etc) men som nu hoppat av efter att vi fick underkänt och nu sitter jag här och ska försöka skriva en uppsats om Stress hos barn själv och rätta stora delar av texter som är skrivna av min f.d. studiekollega.(Vi delade upp ansvaret över olika delar av uppsatsen)
Det är bara att ge sig in i det och göra sitt bästa såklart, för det MÅSTE gå vägen denna gången för att jag ska få CSN till höstens fortsatta studier. Jag skulle framförallt vilja ha hjälp med ett bra upplägg av en uppsats, tips på bra mallar etc. Eller om någon god själ skulle kunna ställa upp med att kolla igenom uppsatsen när den är färdigskriven för konstruktiv kritik och ev. inkorrektheter..?
All hjälp och råd är guld värt!..
Det är bara att ge sig in i det och göra sitt bästa såklart, för det MÅSTE gå vägen denna gången för att jag ska få CSN till höstens fortsatta studier. Jag skulle framförallt vilja ha hjälp med ett bra upplägg av en uppsats, tips på bra mallar etc. Eller om någon god själ skulle kunna ställa upp med att kolla igenom uppsatsen när den är färdigskriven för konstruktiv kritik och ev. inkorrektheter..?
All hjälp och råd är guld värt!..