Skrivare - vad ska man eg satsa på?

Sv: Skrivare - vad ska man eg satsa på?

Ha, nu hittade jag iaf svart/vit med kopiering (och scanner etc) för 1500 kr =)
 
Sv: Skrivare - vad ska man eg satsa på?

Fast scanner begriper jag inte riktigt vitsen med, det skulle jag nog inte använda mer än max 2 ggr/år. Kopiator däremot..
Jag skulle välja scanner framför kopieringsfunktion, för då får jag ju in dokumenten i datorn och kan skriva ut samma digitala dokument fler gånger som med en kopiator. Väldigt praktiskt om man bara vill maila iväg dokument. Men det är kanske bara jag som vill ha det så multifunktionellt som möjligt :)
 
Senast ändrad:
Sv: Skrivare - vad ska man eg satsa på?

well.. alla multiskrivare jag haft o göra med har haft såväl scanner som kopiatorfunktion.. dvs skicka för utskrift/skicka till datorn i valfritt format.
 
Sv: Skrivare - vad ska man eg satsa på?

Det är ju en poäng iofs, fast som tomten säger så har de det ena har de det andra. Och jag mailar i princip aldrig dokument som inte är datorskapade/jag fått på mail. Hänt en gång tror jag, då digitalfotograferade jag av pappret (en ritning) och laddade in bilden i datorn och mailade den. Teoretiskt hade det iofs funkat göra så och skriva ut med när jag tänker på det, men känns lite krångligt faktiskt.

Men så kan jag absolut köpa scanner, scanna och skriv ut. Men har de scanner har de kopiator och vice versa oftast, så scanner klarar jag mig utan om jag har kopiator. Jag tänkte/tänker mer på scanna in fotografier etc när jag tänker på scanner - och där är ju behovet noll.
 
Sv: Skrivare - vad ska man eg satsa på?

Har tack och lov inte behövt köpa ny skrivare på ganska många år, så jag vet inte hur utbudet ser ut i dagsläget, utan menade snarare på att om jag måste välja mellan scanner eller kopiator så tar jag scannern eftersom man med den kan göra två flugor på smällen :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp