F fio. 1 Sept 2005 #4 Sv: Skumrem en rem som man fäster mellan skänklarna på kandarstången i dom där supersmå öglorna som finns.
Sv: Skumrem en rem som man fäster mellan skänklarna på kandarstången i dom där supersmå öglorna som finns.
LillaGeisha 2 Sept 2005 #5 Sv: Skumrem A, återigen en sådan där sak som man tänkt att ta reda på men aldrig gjort. Tack. En liten fråga till, varför har man en sådan rem? Mvh//LG
Sv: Skumrem A, återigen en sådan där sak som man tänkt att ta reda på men aldrig gjort. Tack. En liten fråga till, varför har man en sådan rem? Mvh//LG
L Limrick 5 Sept 2005 #6 Sv: Skumrem Bla. för att stången ska ligga mer still och för att hävstångseffekten från stången inte ska bli så plötslig.
Sv: Skumrem Bla. för att stången ska ligga mer still och för att hävstångseffekten från stången inte ska bli så plötslig.
C Casa_Blanca 6 Sept 2005 #7 Sv: Skumrem Vet du någonstans på internet där det går att köpa en skumrem? Jag har letat i evigheter min hittar ingen!
Sv: Skumrem Vet du någonstans på internet där det går att köpa en skumrem? Jag har letat i evigheter min hittar ingen!