Skylt till transport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 061
T

Trampe

Har nyligen köpt ett nytt hästsläp och har fått för mig att det är lag på att har skyltar fram å bak där det står hästar/hästtransport/djurtransport eller nåt åt det hållet. Stämmer det?
Skulle isåfall vilja ha en skylt bak där det står Horses, har för mig att jag set en sån och den är inte så lång och otymplig som Djurtransport.
Någn som vet vad man får ha för skylt och någon som vet var man kan köpa den där Horses skylten?
Supertacksam för svar!!!!!

Sv: Skylt till transport

Tackar! :)
Då vet jag vad som gäller.
Då återstår bara vart jag kan hitta skylten jag vill åt.... Vill alltså inte ha den långa stora vanliga skylten Djurtransport. Tips på andra skyltar, både fram å bak mottages tacksamt!

*Puttar upp...*

Finns det ingen som vet var man kan köpa en skylt/klistermärke med texten "Hästar" eller "Horses"?

Jag ha letat runt lite men inte hittat, men jag vet ju att de finns....:mad:

Hööks har! Jag har den långsmala varianten md ett hästhuvud och som det står "hästtransport" på under. Ganska snygg tycker jag! Kostar 99:- och finns på hemsidan.

Vi har också Hööks. Den tjockare varianten har vi satt med dubbelhäftande tejp (inte sådan för paket utan den betydligt rejälare varianten som finns i bl a byggbutiker). De finns tunnare med klister på baksidan. Värdelös.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 893
Senast: QueenLilith
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 547
Senast: Nevermind
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 678
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022