Skypefråga

MiaMia

Trådstartare
Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan göras för att styra visningen på min egen skärm.

Kan man göra något för att se fler (helst alla) deltagare samtidigt, inte bara den som talar? Detta gäller 4-8 pers, inte stora möten.

Måste man alltid se bilden på sig själv? Kan den krympas, stuvas ner i något hörn, tillfälligt stängas av e.dyl.?
 
Nu var det längesen jag använde Skype, men jag hittade en guide för hur du kan ändra Views och se alla deltagare här: https://support.skype.com/en/faq/fa34897/how-do-i-switch-views-during-a-skype-video-call. Däremot är jag osäker på hur mycket man kan anpassa storleken på sin egen profilbild/video. I länken ser det dock ut som att ens egen profilbild är väldigt liten om man väljer Grid View t.ex.
Tack, grid view verkar bra, ska testa det vid tillfälle.
 
  • Gilla
Reactions: kit

Liknande trådar

Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 111
Senast: Bulldoozer
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 072
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 869
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 782
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp