Bukefalos 28 år!

Slängde frätande vätska på häst

Sv: Slängde frätande vätska på häst

Vart är världen på väg???

Tänk om man skulle få tag i nån av idioterna som gör sånt där..:devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

vilka idioter det finns!! hade man fått tad i dom så kunde de få smaka på egen medicin :devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

åååh, vad arg jag blir av att läsa detta!!
Har verkligen människor ett sånt ledsamt liv så att dom måste utsätta andra, speciellt oskyldiga djur, för det? :mad:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

vilka idioter det finns!! hade man fått tad i dom så kunde de få smaka på egen medicin :devil:

Åhh! Håller värkligen med dig! :O
Jag fattar inte ens hur man kan komma på en sådan sak! Och det där med vattenkaret och elsladdar... Hur sjuk får man vara Egentligen? :mad: :eek:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Sjuka idioter ! Blir så arg när man hör sånt här :(
Det är inte klokt, vissa människor har bara inget hjärta !
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

:eek: fy fan, hur kan man ens komma på en sån sak? Man skulle utsätta personen för samma sak.
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Fy fan rent ut sagt....vilka idioter! hoppas man får tag i dem och samma sak på dem! hur fan kan man göra så emot ett djur?? helt jäkla sjukt!!!!

Stackars lilla häst!
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Varför är människor så jävla fega att de måste plåga oskyldiga djur!:confused::cry:
Ev häst kan ju knappasr vittna!
Jävla fegisar!!!:mad:
Kommer de hem till mig och jag SLÄPPER HUNDARNA PÅ DEM!!
:devil::devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

:eek::eek: vilka sjuka människor!
dem skulle man fått fatt i och stoppat ner i de där badkaret.... :devil::devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Stackars häst!:(
Har dom ingenting bättre för sig dom där dumma idioterna!:mad::mad:
Skaffa er ett liv, det är mitt råd.:mad:
Hoppas dom får sitta där och ångra det sedan!:mad:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Åhhhhh jag blir så arg & ledsen när jag läser sånt här!!!! Om jag fick tag på en sån person hade jag gjort precis samma sak kastat frätande vätska på hela den personen inklusive ansiktet så allt skinn åkte av! fy fan va arg jag är. ge sig på oskyldiga djur ? :confused::devil::cry:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

:devil::devil::devil:man ska göra samma sak med den/dem som håller på även doppa dom i badkar med ett riktigt agregat som man har till svin :devil::devil::devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Om man vetat vem/vilka som utför såna här grymma dåd, så hade jag nog skaffat vapen licenc och skjutit dem! :eek::devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

å vad man blir arg :( jag skulle sattit fast dom med handbojor i El-vatten :devil:
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

Men innan analysen är klar vet vi ju inte. Det finns faktiskt växtsafter med sådana egenskaper.
PL
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

skit, vilka idioter, hoppas man får tag på dem. De skulle bli straffade på samma vis. Slänga frätande vätska på dem, så de får se hur det känns. Eller vad säger ni?
 
Sv: Slängde frätande vätska på häst

skit, vilka idioter, hoppas man får tag på dem. De skulle bli straffade på samma vis. Slänga frätande vätska på dem, så de får se hur det känns. Eller vad säger ni?

ja tortyr är ju berättigat ibland, eller hur? Bara man kan hävda att den man torterar är omänsklig så är det ju fullt OK.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldhamster ungar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp