slår i karleden

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare hermitage
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 999
H

hermitage

hej mitt russ när hon springer fort slår hon på karleden fram har boots men dom hjälper. så finns det nåt annat man kan ha??

Sv: slår i karleden

Hm.. testat att lätta henne lite i fram så hon blir lite snabbare med frambenen? Alternativt tynga ner henne lite mer i bak. Testat boots i bak istället för fram? Då blir hon lite tyngre med bakbenen och hinner då kanske undan med frambenen.

Sv: slår i karleden

Skulle anda satta pasternboots pa om hon har latt att sla sig dar.
Skulle dock vaerkligen se over skoningen som enjoyable sa. Helt klart ingenstans man vill att de ska ga pa sig (vill man ju saklart ingenstans).

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Unafraid
·
Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 232
Kläder & Bli fin Jag har ju sen förra våren börjat använda egenhändigt specialsydda leggings av kompressionsmaterial som arbetskläder eftersom jag... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 669
Senast: Sel
·
Ekonomi & Juridik Hej, jag och min sambo har köpt en liten hästgård. Det är stall och bostadshus på en fastighetsbeteckning om ca 2,6ha med 1ha skog, 1ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 468
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka