Slöinge elr Helsinborgs djursjukhus?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Mirn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 533
M

Mirn

Hej! Det är så att en bekant till mig ev. ska till klinik & kolla upp sin häst. Angående denna hästs luftrör.
Hästen har förut varit i Helsingborg, så där finns journal.
Men vilket är bäst tycker ni?
Slöinge eller Helsingborg? Vad är det för skillnad? Någon som vet? :)
Kan tilläga att Slöinge ligger närmast dem.

Sv: Slöinge elr Helsinborgs djursjukhus?

Jag har varit på Slöinge ett antal gånger och har bara bra erfarenheter därifrån. Helsingborg kan jag inte säga något mer om än det man har kunnat läsa i Ridsport nyligen...

mvh
malu

Sv: Slöinge elr Helsinborgs djursjukhus?

Det finns mkt bra inre medicin-experter i Helsingborg.
Slöinge är mindre men verkar trevligt. Så det är nog hugget som stucket.

Den där artikeln i Ridsport verkade lite väl vinklad tycker jag, shit happens när man måste söva så stora djur, även om det för det mesta går bra..

Men man ska vara medveten om riskerna och att det kan hända skador i uppvaket, och inte anklaga kliniken för det i efterhand.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
598
Senast: Lavinia
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 137
Senast: Mint
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: cassina
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka