Slow tv - Guldbron anländer till Stockholm onsdag

Ännu en solig morgon i Sthlm. (samma väder här, men mer snö kvar på marken)

Enigt kartan helt tomt på båtar i omgivningen (utom den ständigt närvarande Birger Jarl). Inte ens någon Djurgården. Frågan om U33 ligger kvar i hemlighet (ser ingen tvbild med rätt vinkel).
Bron ligger i alla fall kvar.

Mindre bussar på bron än igår (den andra bron, bakom byggplatsen, som de av någon anledning visar så många bilder på, som enbart är tråkgrå till färgen).
Lite med folk också. (alla som inte är på arbete befinner sig lydigt hemma i coronaisolering, eller är det bara lördagssovmorgon)

Bron ser väldigt stor ut. Men husen på Skeppsbron är missgynnade av perspektivet. Tror jag...
För stunden inget mer att rapportera.
 
Kan berätta om en episod i går efter middag. Hörde blåljusfordon som närmade sig och blev konfunderad. Är en ovanlig företeelse där jag bor och även konstigt att de hördes på så långt håll. Tog ett tag innan jag insåg att jag inte hade stängt av brosändningen när jag slutade titta. En bil med fullt larm i centrala Sthlm var ju mycket mer rimligt. :rofl:
 
Har läst hela tråden och grämt mig över att jag missade hela spektaklet. Och nu kollar jag på livesändningen där ingenting händer.
Det är bara Buke som man lura in en på att engagera sig i sånt här :rofl:
Du kan titta i efterhand på SVTplay. Du borde kunna hoppa direkt till de roliga bitarna med hjälp av tidsangivelserna från Buke. :)
 
Blir definitivt ingen avfärd kl. 10.00.
Man kan nog ta en sväng ut i köket innan det händer något här...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp