Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ätit oxa upp till 15 mg en gpng per dag några månader i sträck kände ingenting när jag slutade tvärt. Har gjort detta några ggr och jag verkar inte få utsättningsbesvärHej
Är det ngn här som har erfarnhet av bensodiazepiner -- tex. sobril/oxascand el stesolid -- o hur det är o sluta med dom?
Hur mådde ni? O hur länge o ofta hade ni tagit medicinen innan ni slutade? Trappade ni ner ngt eller slutade med en gång?
Tack för svar!
Det verkar inte varit så väldigt jobbigt för flera. Men Om man skulle få utsättningsbesvär -- hur kan dom yttra sig?...
Jag har utifrån recept tagit 225 tabletter Oxascand o stesolid under knappt ett års tid -- dvs inte tagit dagligen o ibland mer än en per dag än varje dag. Sista tiden däremot ganska ofta -- iprincip dagligen -- mot tidigare. Har slutat tvärt. Kan det kanske iaf vara tillräckligt för ev utsättningsbesvär?...
Letar Inte vetenskap här -- försöker bara få ngt grepp om min nuvarande situation. Uppskattar få höra andras kunskap o erfarenheter! Ffa eftersom man hört endel om tillvänjningsrisk osv. gällande just dessa mediciner.