Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har käkat prionell i ett halvår nu, men funderar på att sluta. Misstänker att de påverkar mitt mående och jag har dessutom ingen direkt anledning att gå på p-piller just nu.
Min fråga är då om det bara är att slut. Eller måste jag kanske käka slut på kartan?
Har för mig att man kan få lite oregelbundna blödningar precis när man slutar och en tid framöver, men det kanske inte är något allmänt för p-piller? Hoppas du märker positiv förändring i ditt mående
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Kropp & Själ Det låter tyvärr som ett symptom på att hon inte trivs i skolan. Det är klassiskt med just ont i magen då. Utred såklart fysiska orsaker...