slutar med ridningen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zingo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 841
Z

Zingo

Ridit sedan jag var liten men har blivit trött på det.
Har sålt hästen till en i stallet, så känns skönt. Men kommer ha kvar shettisen och börja köra dressyr med honom. Dressyr är mitt forum. Men så kommer till min fråga, världen största problem haha ;)
Jag vet inte vad jag ska ha på mig ? Jag gillar inte ha jeans i stallet och mysbyxor va har man när man kör? Nu har man ju varma men sen när det inte är så varmt ?:confused: Jag vill alltid se fin ut i stallet så är det bara, gammal dressyr ryttare :D

Sv: slutar med ridningen

Ha ridbyxor då :) Eller ett par snygga jeansleggins kanske? Finns sköna och snygga på Vila.

Sv: slutar med ridningen

Nu vintertid kör jag alltid i overall, sommartid ridbyxor alt jeans, och sen körförkläde över så det syns ju ändå inte vad man har under ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 916
Senast: Ceta
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 063
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 517
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka