Småbollar i sadeln?

Sv: Småbollar i sadeln?

Lovisaleonora_ skrev:
Svea skrev tidigare i inlägget "Jag plundrade leksaksaffären i dag, så jag har hunnit testa lite. Klart intressant! Upplevde främst att man inte kan knipa med skänklarna när man har bollarna, och det är säkert skitbra för folk som sitter i lite stolsits och belastar bakdelen av sadeln för hårt. Sen blev det en bra stretch av ljumskarna!"

Vilket får mig att misstänka att hon har provat. Och skrivit om det.

Du är alltid så.....Klarsynt :idea:

:rofl: :bow: :rofl:

Sv: Småbollar i sadeln?

Men det jag undrar ÄR Finns det "special" bollar....till just detta...eller ? och var får man tag i dom i så fall?
Finns det nåt namn på dessa bollar...kanske man själv kan göra en sökning på internet

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 711
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
731
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i... 2
Svar
22
· Visningar
1 743
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025