Gnist Trådstartare 16 Okt 2007 #42 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Inga valpar ännu, så ni som gissade på att hon skulle valpa under måndagen är nu borta ur tävlingen ;p
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Inga valpar ännu, så ni som gissade på att hon skulle valpa under måndagen är nu borta ur tävlingen ;p
barajag... 16 Okt 2007 #43 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Tror hon valpar på torsdagkväll, sent. Blir nog 4+3 st. Finnar ska alltid vara tvärtemot, så hon kommer nog hålla oss på halster ett tag
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Tror hon valpar på torsdagkväll, sent. Blir nog 4+3 st. Finnar ska alltid vara tvärtemot, så hon kommer nog hålla oss på halster ett tag
Vildvittra_ 16 Okt 2007 #44 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Tror att valpana kommer imorgon ev natten mot torsdagen. 6st valpar 2tikar 4hanar.
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Tror att valpana kommer imorgon ev natten mot torsdagen. 6st valpar 2tikar 4hanar.
Gnist Trådstartare 16 Okt 2007 #45 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Helt klart drar det ihop sig. Hon är mer orolig nu och har börjat bädda så smått i lådan några gånger..
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Helt klart drar det ihop sig. Hon är mer orolig nu och har börjat bädda så smått i lådan några gånger..
CA 16 Okt 2007 #47 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jag tror valparna kommer under onsdag, ev. på natten. 7 st valpar 3 T 4 H
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jag tror valparna kommer under onsdag, ev. på natten. 7 st valpar 3 T 4 H
Ceta 16 Okt 2007 #48 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt *kl* tror oxå onsdag eftermiddak/kväll två hanar och tre tikar
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt *kl* tror oxå onsdag eftermiddak/kväll två hanar och tre tikar
Ciindy 16 Okt 2007 #49 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Nu får hon skynda sig på än har hon några timmar på sig
Gnist Trådstartare 16 Okt 2007 #50 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Inga valpar ännu, men chansen är stor att matte sover på kökssoffan i natt
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Inga valpar ännu, men chansen är stor att matte sover på kökssoffan i natt
Novanna 16 Okt 2007 #51 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Var bara lugn, dom ska ju komma ikväl!
Gnist Trådstartare 16 Okt 2007 #52 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jag hoppas ju på det Ingen annan av tikarna går ju tiden ut, så varför skulle hon vara den första liksom
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jag hoppas ju på det Ingen annan av tikarna går ju tiden ut, så varför skulle hon vara den första liksom
Novanna 16 Okt 2007 #53 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jaa precis! Jag känner lite segervittring, är du säker på att du inte ser en liten tass eller två sticka ut?
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jaa precis! Jag känner lite segervittring, är du säker på att du inte ser en liten tass eller två sticka ut?
Gnist Trådstartare 16 Okt 2007 #54 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Inga tassar ännu, men det verkar troligt att jag sitter vaken rätt länge i kväll/natt och tar någon slummer på kökssoffan Och bara för det, så kniper hon säkert igen och valpar i morgon em
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Inga tassar ännu, men det verkar troligt att jag sitter vaken rätt länge i kväll/natt och tar någon slummer på kökssoffan Och bara för det, så kniper hon säkert igen och valpar i morgon em
verrdogan 16 Okt 2007 #55 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Jag tror fredag mellan 20-22. 2tikar 2 hanar
Grana 16 Okt 2007 #57 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Ja, är ju fortfarande tisdag, så hoppas det börjar före 24
Minerva 16 Okt 2007 #58 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Vad spännande Jag klarar ändå aldrig av att gissa rätt så jag håller mig till dina uppdateringar ;D Ha det så mysigt på kökssoffan
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Vad spännande Jag klarar ändå aldrig av att gissa rätt så jag håller mig till dina uppdateringar ;D Ha det så mysigt på kökssoffan
nyponros 16 Okt 2007 #59 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt nääe du, säg till henne att hålla sig tills imorgon!! Har hon inte klämt ut något än får hon vänta iaf 26 minuter
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt nääe du, säg till henne att hålla sig tills imorgon!! Har hon inte klämt ut något än får hon vänta iaf 26 minuter
Gnist Trådstartare 17 Okt 2007 #60 Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Kanelbulle skrev: Onsdag, 3 tikar, två hanar Klicka för att se mer... Kanelbulle skrev: Vilken kalaskula *ser segern komma allt närmare* Klicka för att se mer... Just nu ligger bullen rätt bra till
Sv: Småfrysar inom en vecka är det tänkt Kanelbulle skrev: Onsdag, 3 tikar, två hanar Klicka för att se mer... Kanelbulle skrev: Vilken kalaskula *ser segern komma allt närmare* Klicka för att se mer... Just nu ligger bullen rätt bra till