Bukefalos 28 år!

Småhundar

Sv: Småhundar

Fast nu tycker jag att det blir lite väl mycket snack om om TS uttryckte sig i sin fråga. Känns lite väl överambitiöst att ta åt sig som småhundsägare för det. Hon skrev ju knappast någonstans att alla dessa inte uppfostrar sina små hundar.

Helt ärligt så är det ett stort fenomen att folk inte uppfostrar de små. Mycket större fenomen förmodligen än blandraser som du nämner (???). Som det skrevs tidigare, ett småhundsfenomen. Just för att de är små

Jag förstod frågan direkt. Utan att ta åt mig. Jag äger två små hundar.
 
Sv: Småhundar

Ingen har sagt att alla småhundar är ouppfostrade. Men att många är det.

Men, jag förstår din poäng.
 

Liknande trådar

0
Hundhälsa Jag och min kille tar hand om en rottweiler och en chihuahua åt min moster för hon jobbar så mycket. Vi tar alltså hand om dom ca 5...
Svar
18
· Visningar
4 639
Senast: 0000
·
Övr. Hund Jag vet att ämnet är gammalt som gatan, men jag kan för mitt liv inte förstå att folk inte tänker bättre, eller tänker överhuvudtaget...
Svar
15
· Visningar
992
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund I går kväll när jag kvällsrastade min hund, så blev hon attackerad av en Rottis. Rottisen som var bra stor var givetvis lös och kom...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 244
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Gammal hund - blivit \'bjäbbig\'? Lilla blandisvovven (cavalier x papillon) blir 13 år i maj. Har sina krämpor och skavanker men inget...
Svar
4
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp